Reklamace a vrácení

Reklamační řád obchodu www.pocitpohody.cz

Při uplatnění reklamace je zákazník povinen odeslat reklamovaný produkt zpět prodejci na adresu: 

Dextrum Fulfillment, a.s., Kirilovova 181, 73921 Paskov, spolu s vyplněným formulářem reklamace (příloha níže).

Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

kdy prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší

je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny

jde-li o zboží použité a na tomto základě je sjednána sleva z kupní ceny a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím

je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním, užíváním, nesprávnou údržbou, neodborným zásahem kupujícího nebo mechanickým poškozením zboží

vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci

používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými teplotními vlastnostmi, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které jsou prodejcem nebo výrobcem určeny.

poškození v důsledku vyšší moci

Pokud jste zboží obdželi s vadou, nebo se vada projevila do 24 měsíců od převzetí vaší objednávky, máte nárok na reklamaci. Projeví-li se vada v průběhu 6 (šesti) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Prodávající doporučuje kupujícímu prodávajícího o uplatňované reklamaci informovat předem na e-mail info@pocitpohody.cz, formulářem pro reklamaci na spodu této stránky.

Prodávající při zasílání doporučuje zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pro usnadnění a zrychlení vyřízení reklamace je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující.

Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat

(a) opravy, nebo

(b) doplnění toho, co chybí

(c) přiměřené slevy z kupní ceny

Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující

(a) odstoupit od kupní smlouvy, anebo

(b) se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny

Prodávající o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.